Robme veci inak

25.7.17


Keď si už človek vybuduje zázemie, také tie prvé základy vo svojom živote (práca, bývanie, vzťah), má tendenciu upadnúť do stereotypu, čo môže dlhodobo viesť k nerovnováhe. Myslím si, že stabilita je v určitých smeroch potrebná, ale sem tam by sme mali vybočiť z radu, odhodiť strach, vyskúšať niečo nové, jednoducho priliať trochu "šťavy" do života. Chceli ste odjakživa zažiť zoskok padákom, ale strach z výšky vás v tom obmedzuje? Nedajte sa a skočte! (samozrejme v prítomnosti inštruktora :D) Páčia sa vám ružové vlasy, ale neviete ako bude vaše okolie reagovať? Buďte PINK! Ste fascinovaní svetom pod vodou? Načo čakáte? Absolvujte potápačský kurz! Nikdy nie je neskoro naučiť sa robiť nové veci, alebo ich robiť inak. Ja sa napríklad vo svojich 30tich rokoch budem znova učiť korčuľovať a pravdepodobne ma čaká veľa pádov, modrín a nadávania, ale bude to aspoň niečo "iné" ako klasické bicyklovanie. :D A pri tomto outfite som sa toho držala tiež, keď som obyčajnú košeľu nezapínala tak ako inokedy, ale rozhodla som sa, že si z  nej spravím košeľu s odhalenými ramenami. A nabudúce to bude možno top na jedno rameno, alebo si z košele spravím rovno sukňu! Kedy ste naposledy spravili niečo inak alebo vyskúšali niečo nové? :)

košeľa - H&M
nohavice - Zara (stará kolekcia)
modré espadrilly
kabelka - Mango









You Might Also Like

15 comments

  1. Veľmi pekný a casual chic outfit :) Ja ani neviem, čo som naposledy vyskúšala nové... tiež blogujem a asi vďaka tomu skúšam nové veci, rôzne typy oblečenia, ktoré by som si možno nekúpila..a možno aj áno..a naposledy som vskúšala fotit v meste medzi ľudmi a musim povedat ze som bola dost nervozna :D No a za posledný rok, čo som v zahraničí som vyskúšala aj nové jedlá, ktoré by som doma neochutnala a už som trosku odvaznejsia vo vybere :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Simi a aké jedlá si mala možnosť vyskúšať, lebo priznám sa, že ja som vo výbere jedál veľmi skeptická a nedám do úst len tak hocičo. :DDDD

      Odstrániť
  2. snažím sa o to neustále, nakoľko život by bol nudný, ak by sme šli stále stereotypne všetko dokola a úplne rovnako... :).
    inak, outfit krásny a nesmierne pristane!!! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Kejmy :) presne tak, život je veľmi vrtký a určite treba vyskúšať všetko čo nás láka, aby sme to potom neskôr neľutovali :)

      Odstrániť
  3. Tá košeľa vyzerá super takto :) a čo nové? Búram mýty o tom, že ako vydatá "stará" korytnačka by som nemala mať farebné vlasy. Už mám na nich asi štvrtú farbu :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si vydatá???? :D Vyzeráš tak mladučko! D:

      Odstrániť
  4. Takto nosené košele milujem ! Jednu mám tiež H&M a je super . Pásiky nadovšetko

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zajímavý pohled na věc, zajímavý článek..Outfit se mi moc nelíbí..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super pohodlné – neviem či sú lepšie tenisky -> https://sizeer.sk/converse-chuck-taylor-all-star-kids-tenisky-biela-3j256

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing look and pics! outfit contrast so lovely
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love so so much this outfit!! Specially the shoes!
    Regards.
    Yourwisedeal.com

    OdpovedaťOdstrániť