Jarný detox

12.4.17


Apríl sa nesie v znamení módy viac ako inokedy. Minulý týždeň som ochkala nad kolekciou Jar/Leto 2017 od Fera Mikloška a tento týždeň som na rýchlo prijala pozvanie na Bratislavské módne dni. Moje prípravy na akcie tohto charakteru sú vcelku úsmevné (alebo tragikomické?), keď si vezmem do úvahy, že niekto nad úpravou svojho zovňajšku strávi pár hodín, zatiaľ čo ja vymýšľam outfit 10 minút pred odchodom a pri šprinte do auta sa snažím hlavne nespotiť a nepadnúť na hubu. :D To čo po mne ostane po odchode pripomína miestami bojové pole a po návrate domov strávim minimálne 30 minút upratovaním oblečenia, potvrdzujúc si fakt, že môj šatník nutne potrebuje detoooox! A jarné obdobie je na to ako stvorené nie? Ako detoxikujete svoj šatník vy? Ja na to idem veľmi jednoducho a celý proces môžem zhrnúť do 3 bodov:

Selekcia - všetko vyhádžem a rozdelím do troch kôpiek. Jedna kopa sú veci, ktoré už nechcem, druhá sú veci, ktoré nosím a tretia kopa sú veci, ktoré si chcem nechať ale potrebujú buď zúžiť, skrátiť, zbaviť žmolkov alebo odniesť do čistiarne (resp. k obuvníkovi).
Reorganizácia - oblečenie si rozdelím podľa typu (topy, jeansy, saká, šaty atď) a každý typ podľa farby.
New in - keď už mám všetko uložené na svojom mieste, spravím si menšiu "revíziu" a spíšem zoznam vecí, ktoré by som mala dokúpiť. To je tak, keď máte 5 čiernych sák, ale všetky sú naprd. :D Ak máte podobný problém, možno vám helfne predchádzajúci článok, ako nerobiť nákupné prešľapy.

ENJOY!
______________
krátka bunda - New Yorker
dámske tričko s potiskom - Justplay
jeansy - H&M
lodičky - Ebay (veľa krásnych nájdete na Topankovo)
prešívaná kabelka










You Might Also Like

8 comments

  1. Máš pravdu! Už by bolo načase zorganizovať si šatník a asi viem, čo budem robiť cez toto voľno :D Vyzeráš nádherne a veľmi sa mi páčia Tvoje džínsy! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poriadok v skrini, poriadok v živote :D

      Odstrániť
  2. Uf, reorganizácia by sa zišla aj mne... Vyzeráš super :)

    Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som reorganizáciu šatníka robila nedávno, no zakaždým keď ho otvorím mám pocit, že by potreboval aj ten jarný detox :D
    Bundička je super a s tým tričkom je to neskutočne dobrá kombinácia.

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké :)

    Já reorganizuji vždy hned, jak skončí zima a pak zas jak skončí léto.. a mám dvě kupky oblečení - co jsem za celé uběhnuté období neměla ani jednou na sobě putuje dál / a druhá, co si nechávám :)

    OdpovedaťOdstrániť