Priznania blogeriek

21.3.17


My ženy vieme byť veľmi ambiciózne tvory. Ak si vytýčime cieľ, dokážeme ho dosiahnuť stoj čo stoj. Ideme aj cez mŕtvoly, riskujeme vlastné zdravie a nebojíme sa ani balansovať na hranici zákona. :D Aby ste vedeli o čom hovorím, oslovila som niekoľko slovenských a českých blogeriek s otázkou:

"Akú najbláznivejšiu, najšialenejšiu alebo najstupídnejšiu vec si spravila kvôli móde alebo svojmu blogu?"

Tu sú ich odpovede, prajem príjemné čítanie. Prosím, nič z doleuvedených aktivít neskúšajte. :D
Dievčatám ďakujem, že sa zapojili a prispeli vtipnými historkami. :)





"Väčšina z nás asi pozná to, keď sa na nejakom fashion fotení vonku musí prezliekať. Ak nie ste pri aute alebo ho dokonca nemáte je to celkom haluz. No môj posledný zážitok je veru z tých vtipnejších. Prezliekať sa v prezidentskom paláci to by mohlo napadnúť len mňa a ešte v ten najfrekventovanejší deň. T.j. krásne slnečné, po pracovné poobedie. Samozrejme len mňa mohla napadnúť práve taká šialenosť, ísť čo najbližšie k tomu palácu aby ma ľudia "na okolo" nevideli. Fotografka mi  robila stenu a šup ho prehodiť šaty. Len ako si som zabudla, že otŕčam svoju prdelku rovno na prezidentský palác a nikto mi tam "stenu" nerobí. Samozrejme zákon schválnosti. Keď som myslela, že som už veselo prezlečená, zistila som, že šaty sa mi akosi vzadu zasekli a otŕčam svoju riťušku aj s mojimi nohavičkami (veru nebol to klasický strih) rovno na prezidentský palác s "x" oknami. :D Až v tom momente mi to doplo. Tu to ale nekončí. Pekne sme si fotografkou pobalili veci a kráčali na dané miesto fotenia. Mne to však nedalo, tak som sa zo zvedavosti rýchlo obzrela, či toto moje šaškovanie s prdelkou niekto nevidel. Tam samozrejme nejaký pán na balkóne?! Sakra tam bol aj balkón?! Krásne zamával rukou ako na pozdrav. Ja však len pevne verím, že nie mne :D (akosi bol vysmiaty)." 


"Najstupídnejšiu vec kvôli blogu som urobila na jeseň minulého roka, kedy sme sa s frajerom kvôli krásnym fotkám "vlámali" na súkromný pozemok do kameňolomu do lesa, kde som za každým rohom čakala minimálne nejakého medveďa. Kvôli fotkám som sa vyškriabala  v minišatách a čižmách s vysokým opätkom na vysoké skaly... Ale fotky stáli za to :D.
A na najbláznivejšiu vec kvôli móde si veľmi nepamätám... Možno by to mohol byť zážitok z Mexika, kde som si chcela na pamiatku kúpiť autentické ručne robené mexické pončo a skončila som na pofidérnom trhu u veľmi nebezpečne vyzerajúceho predavača, ktorý by ma podľa mňa predal na orgány, keby tam so mňou nebol kamarát :D."


"Za šialený, ale veľmi šikovný nápad považujem nápad jednej z mojich kamošiek. Boli sme na rozlúčke so slobodou na lodi a kamarátka mala na sebe jedny z tých šiat, ktoré majú odhalené ramená a rukávy v polke ramien, čiže spojené len pár švami v oblasti pod pazuchami. Kamarátka bola veľmi veselá, tancovala a zdvihla ruky nahor, na čo sa samozrejme jeden z "rukávov" odtrhol od šiat. Pre mnoho ľudí party over a zničené šaty, keďže sme samozrejme boli na lodi a čo možeš urobiť v strede mora. :D Nakoniec ich spojila pomocou šnúrky z tampónu, ktorú prevliekla cez čipku na šatách. Držalo to pevne pár hodín!

Za totálnu stupiditu považujem to, keď som si asi ako 12-ročná obula do školy nové Pumy mojej mamy. Doteraz si pamätám ako vyzerali. Snehovo biele so zlatým logom. :D Boli totiž o číslo a pol menšie ako moje normálne topánky. Mala som k nim zladený celý outfit. Celý deň som skrúcala prsty na nohách a tvárila sa, že ma to vôbec nebolí. Prvý a posledný raz. :D"



"Chcela som si kúpiť jednu sukňu, ale zdala sa mi príliš drahá, tak som ju mala na PC otvorenú viac ako pol roka a sem tam refreshla. A potom ju brutálne zlacnili, tak som bola sťastná. :D
A kvôli blogu, no kvôli tomu a dobrým fotkám som miliónkrát mrzla, ale to poznáme všetky :) Zničila som si dvoje gate, lebo sme chceli mať super foto, tak som ležala v pichľavej tráve, ktorá mi spravila dierku do nohavíc, balansovala nad ľadovou vodou pri starom mlyne, tajne sme sa vkradli na opustené kúpalisko a preskakovali plot a raz nás chytili policajti keď sme fotili v koľajisku :D A vtipné je vždy pozorovať fotografku, aké kúsky stvára, aby docielila čo najlepšiu foto."



"Když jsem chodila ještě na střední, jedna z největších událostí v roce pro mě byl každoroční ples našeho gymnázia. Byla to příležitost se doopravdy vyparádit, vždy jsem plesovými přípravami v den D strávila klidně i několik hodin. Jeden rok, bylo to tuším ve třeťáku, jsem si na ples chtěla vzít krásné krajkované šaty s hlubokým výstřihem na zádech. A jelikož jsem holá záda samozřejmě nechtěla kazit zapínáním od podprsenky, měla jsem v plánu si vzít takovou tu extrémně asexuální samodržící silikonovou podprsenku. Asi hodinu před mým plánovaným odchodem na ples jsem ale zjistila, že podprsenka už jaksi ztratila svou lepící schopnost a na kůži vůbec nedržela. Vzít si jiné šaty nepřipadalo v úvahu, tak jsem dostala "geniální "nápad - podprsenku jsem se rozhodla si nalepit na holou kůži. No ve spěchu jsem mě nenapadlo nic lepšího, než použít tavnou pistoli, kterou jsem shodou náhod v ten samý den požívala na nějaký můj DIY projekt, takže jsem ji měla na očích. No, umíte si přestavit, jak to dopadlo. Podprsenka samozřejmě nedržela, takže jsem stejně šla nahoře bez, ovšem s pěkně popálenými prsy :D. Dodnes mi hlava nebere, jak jsem mohla udělat takovou hloupost."



"Medzi najšialenejšie by som zaradila asi: uprosíkavanie najprotivnejšieho kolotočiara v Pratri (aby pustil modelku na detský kolotoč) s mojou faaakt nie dobrou nemčinou, chodiť v podpätkoch s vyvrtnutým členkom, natáčať si vlasy od 3:00 do 6:00 (po žúre) na extra minitenké "natáčky" len aby bolo na druhý deň afro, alebo vyliezť na dosť vysoký múrik (pri mojom strachu z výšok), prípadne vliezť do trávovej "guče" plnej červených makov a pavúkov (pri mojej arachnofóbii).
Ale asi najväčšia hlúposť a utrpenie bolo, keď som si tvrdohlavo obula najsexi čižmy na svete (na pohľad fakt dokonalé), ktoré som horko ťažko zohnala a kúpila za ťažké prachy a ich dovoz stál ďalší majland, ale nevedela som ich poriadne zapnúť (špeciálne zapínanie, ktoré však vôbec nedržalo). Zapínanie prebehlo doma za pomoci môjho muža (veeeeľmi komická scéna - ja na posteli, nohy hore a on sa mordoval). Komplet sme sa spotili. Na danej akcii som potom chodila len veľmi málo (len aby sa nerozopínali), zábava nula bodov, ale áno bola som najlepšie oblečená baba na žúre."



"Najšialenejšiu vec, akú som kvôli móde urobila, bolo, že som si dala vyholiť časť svojej hlavy. Bolo to približne pred troma rokmi, kedy som začínala blogovať. Veľmi som po tomto účese túžila. Spočiatku som bola z neho nadšená, neskôr som to obanovala. Najmä v čase, keď vlasy začali dorastať. V istej fáze sa totiž nedali ani zopnúť sponkou, ani do copu, čo spôsobovala moju zúfalosť. Odvtedy som sa poučila a takýmto "extrémom" už svoje vlasy nevystavujem. :)) "



"Nevybavuju si zrovna žádnou konkrétní situaci, ale za exota v módě jsem považována celkem často. Moc nekoukám na to, co si o mně ostatní řeknou, takže jsem schopná vyjít ven v huňaté pletené šále a nazouvákách na holých nohách, pokud mám zrovna pocit, že mi tak bude příjemně. :) Taky jsem často první, kdo vyjde ven v kožichu, i když je ještě teplé září; nebo jej vyměním za pidi bomber, když pořád taje sníh. To se nemůžu dočkat, až provětrám nové kousky, na které tak dlouho nebyla příležitost. Už jako prcek na základce jsem měla potřebu se lišit a obrážela sekáče abych měla stále nové stylové kreace. Dokonce jsem si vedla módní deník, kde jsem se daný den nakreslila a napsala k obrázku co mám na sobě. :D Takový můj prapra módní blog."



“Vzhľadom na to, že ja som photo hunter, urobím pre dobrú fotku čokoľvek. :-D Bežné je, že sa drkocem v zime alebo že si dám dole kabát keď je vonku -10°C to je u mňa bežné. Ale naposledy keď sme boli v Laose, som skočila do vody cca z 10 metrovej výšky iba preto, že som vedela, že to bude dobre vyzerať na kamere :-D Samozrejme, že počas skoku som mala v ruke go pro kameru a odhodlávala som sa na to asi 15 minút. Video ale aj tak nakoniec nebolo uverejnené ale aspoň mám super spomienku :D “



"Kvůli blogu a móde jsem v minulosti udělala asi pár šílených a stupidních věcí. Mezi ty nejšílenější určitě patří ty dny, kdy jsem byla schopná se pařit v neprodyšném oblečení a sama sobě si nalhávala, že je to ok, jen proto, že ten kousek byl trendy, ale absolutně nepoužitelný :D. Nebo momenty, kdy jsem za editorem fotek strávila i hodiny svého času jen abych si vymazala hento znamínko, pupínek a nebo pidi špíček, za to si teď klepu občas na čelo, protože toho času bylo v jednu dobu vážně spoustu. Ale spíš bych za šílenost považovala třeba focení outfitu na naprosto rozpadlé lávce, kdy byla reálná šance, že sebou švihnu do rybníka, navíc já se vody bojím a nesnáším ji, ale ty fotky!! Ty jsem tam prostě musela mít :D."



“Nedá se říct, že bych udělala něco extra ujetého, ale asi za ten můj největší “extrém”, můžu považovat focení outfitu v Egyptě. Kde po celý den vládly nelidksé teploty, že člověk byl rád, že je natož aby vypadal nějak fashion. A tak jsem dostala skvělý nápad jít se fotit někdy v 5 ráno, kdy vycházelo slunce a bylo tak nějak nejsnesitelnější (nehledě na to, že světlo přímýho slunce přes den na fotky taky nic moc). Kromě toho, že v 5 ráno mě nikdy nikdo z postele nevykopal, taky jsem byla zrovna prokletá faraonovou kletbou :D A tak to bylo takové “veselé”."

You Might Also Like

2 comments

  1. Wow, skvelý článok! Je zaujímavé to čítať a vedieť, že človek nie je sám pri robení šialených vecí pre fotky a módu ;D

    n a s k l e e

    OdpovedaťOdstrániť