Mañana Bandana

27.2.17


Zdravím vás! Dúfam, že ste prežili krásny víkend a ste plne naštartovaní do nového týždňa. Ja som si tentokrát spravila predĺžený víkend v Miláne a musím povedať, že návrat do každodennej reality býva pre mňa ťažký. :D Kamarátka žijúca v Taliansku oslavovala okrúhle narodeniny, no keďže žije viac južnejšie, dohodli sme sa, že sa stretneme na pol ceste. A zhodou okolností sa v tomto týždni konal preslávený milánsky fashion week! O ktorom som vôbec nevedela! :D Zarytí fashionisti by ma za túto nevedomosť asi ukameňovali, ale tiež som len človek a robím chyby. :D Na druhej strane si myslím, že každý kto miluje módu by mal toto mesto aspoň raz za život navštíviť, pretože inšpirácia číha na každom kroku. Okrem toho tu môžete zažiť tie naj nákupy a vychutnať si perfiš kávu. Enjoy!

sweater - Zaful
leggings -Primark
shirt - H&M
coat - Oasap (similar here)
bandana - old (similar here)
sneakers - Adidas
bag - New Yorker
sunglasses - Gate

















You Might Also Like

4 comments

  1. O fashion weeku som vedela z instagramu a waaau akurát vtey si tam bola.. mňa tam veľmi láka, a so snúbencom sme chceli do Milána ísť v januári cez dovolenku, ale nakoniec sme si vybrali Amsterdam..takže uvidíme nabudúce.
    Outfit skvelý, niet ťo dodať :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno bolo vzrušujúce vedieť, že som v jednom meste so svetoznámymi modelkami či blogermi, no žiaľ, na nikoho som nenatrafila :D Amsterdam by som chcela tiež navštíviť, tak buď až na jeseň alebo si ho odložím na ďalší rok :)

      Odstrániť
  2. jéééj, to je skvelé, strašne sa mi páči tá šatka uviazaná okolo krku! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love the styling of this look! Especially with the red scarf!

    OdpovedaťOdstrániť